Job 37 van 68


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer (Bedrijfswagen)


Functie

Onze klant is gelegen te Mechelen en investeert sterk in zijn medewerkers. Er wordt aandacht besteed aan work-life-balans en er worden verschillende opleidingskansen aangeboden. Je komt terecht in een samenhangend team waartussen een positieve dynamiek heerst.


Jobomschrijving

Als Payroll Officer in Mechelen kom je terecht in een moderne en dynamische omgeving. In deze functie sta je in voor de volledige loonadministratie en ben jij het aanspreekpunt bij sociaal-juridische vragen. Solliciteer vandaag nog! Hieronder alvast een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bereidt de prestaties voor en geeft deze nauwkeurig in
  • Je maakt sociale documenten op
  • Je berektn het vakantiegeld, de eindejaarspremie, de sectorpremie en de ecocheques
  • Je ze loonoptimalisaties op
  • Je maakt arbeidsreglementen, policies, en toetredingsaktes voor CAO90 op
  • Je beheert de aangifte van de bedrijfsvoorheffig en de RSZ-aangifte
  • Je geeft de dimona-aangiftes correct en tijdig door
  • Je maakt ontslagdocumenten op

Jouw profiel

.

Aanbod

Naast een aantrekkelijk loon ontvang je nog mooie voordelen:
  • Maaltijdcheques €8
  • Groepsverzekering
  • CAO 90 bonus 2x/jaar
  • Verzekering gewaarborgd inkomen
  • Fietsleasing
  • Fietsvergoeding
  • Telewerkvergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • Thuiswerk 2 dagen / week
Je komt terecht in een 40-uren week met glijdende uren, te starten tussen 8h00 en 9h00. 20 vakantiedagen en 12 ADV-dagen. Tussen Kerst en Nieuwjaar kan jij volop van de feestdagen genieten, want dan is onze klant collectief gesloten. Liever een 4/5e tewerkstelling? Dit is zeker bespreekbaar!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht